Nieuwe coördinator in Hospice Huizen

juni 2020 – Nieuwe coördinator

In verband met het aanstaande pensioen van Deliana Heutink (een van de coördinatoren) zijn we in de afgelopen periode op zoek geweest naar een nieuwe coördinator. Wij zijn er blij mee dat we kunnen melden dat wij in Liesbeth Boor een vervanger hebben gevonden. Liesbeth is inmiddels ingewerkt en gaat vol enthousiasme aan de slag.

Deliana zal in de komende periode afscheid nemen. Zij heeft vanaf de start van de oprichting van Hospice Huizen zich ingezet. Met veel daadkracht, doorzettingsvermogen en creativiteit heeft zij bijgedragen aan de realisatie van dit prachtige project. Wij willen haar ook vanaf deze plaats hartelijk daarvoor bedanken. Een nieuwe levensfase breekt aan waarin wij haar, met allen die haar lief zijn, veel zegen toewensen.

Deliana blijft als lid van de Raad van Bestuur betrokken bij Hospice Huizen.

0 Shares
Reageren is niet mogelijk.