Open dag 8 Oktober 2022

Op de Internationale Dag van de Palliatieve Zorg opent Hospice Huizen haar deuren voor het publiek.
Hospice Huizen is een veilig en warm (t)huis waar zieke mensen die in de laatste levensfase zijn, kunnen worden opgenomen en goede zorg ontvangen die gericht is op het het behouden of verbeteren van de kwaliteit van het leven. U kunt vrijblijvend kennismaken met het hospice en alles wat daarbij komt kijken onder het genot van een kop koffie of thee en wat lekkers erbij. Er zijn medewerkers aanwezig die kunnen vertellen over het werken in het hospice, over de organisatie, de zorg en opname in het hospice en er zal een doorlopende demonstratie worden gegeven over de complementaire zorg, zoals handmassage en het gebruik van geuren.
Van harte welkom!

0 Shares
Reageren is niet mogelijk.